Wednesday, October 8, 2008

And I Am Back

Here, back. The old computer passed away. It won't come home again, ever. And with it won't be back any of my cooking recipes, my pictures, documents, my life-in-a-box. Please, spare me the speech on back-ups, external hard disks and all of that. I know I am dumb, crazy, out of date and all of that and more, and it's my fault, my fault only, so let's just move on. This is a new start. Will be back soon with some food-related topics. Till then...what's for dinner tonight? Seafood salad, here.

2 comments:

Esmé said...

Una volta, capita a tutti. A me è successo nel 2004, il giorno 22, ore 23:32, mentre impaginavo un giornale per un cliente nuovo (consegna il 24). Ero a pagina 129. In due giorni e una notte ho dovuto re-inventarmi tutto, ospite sul computer di un amico, che non era neanche un Mac.
Poi ho comprato l'HD esterno, che mi guarda adesso con il so occhio blu. Che dio lo benedica. Ma tutta la mia vita prima del 2004 è andata persa. Pensavo drammi, invece: niente! Nessuna conseguenza, in realtà.

Ora: stasera polpette di lesso. Inalata di rucola. Falanghina.
bentornata.

Esmé said...

Insalata! Non ho mai sniffato rucola, lo giuro.